Často kladené otázky

Pokiaľ máte otázku, ktorá nie je zodpovedaná nižšie, napíšte nám na naturprodukt@naturprodukt.sk.

1. Môžem nakupovať aj bez registrácie?

Áno, môžete. V procese objednávky však budete musieť zadať všetky údaje ako pri registrácii (s výnimkou hesla), preto odporúčame rovno vyplniť celý registračný formulár, aby ste pri svojom ďalšom nákupe šetrili čas 🙂

2. Ako dlho trvá doručenie zásielky?

Dodacia lehota je do siedmych pracovných dní. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň, rýchlosť doručenia závisí aj na forme, ktorú si zvolíte pri nákupe (pošta, kuriér,…).

3. Koľko stojí poštovné a balné?

Poplatok za doručenie poštou je 3,00 €, pri kuriérovi je to 4,90 €. Avšak pokiaľ nakúpite nad 39,00 €, máte poštovné aj balné grátis 🙂

4. Ako môžem zaplatiť?

Momentálne podporuje náš e-shop platbu prevodom alebo platbu na dobierku. Možnosti online platieb sú v príprave.

5. Môžem objednaný tovar vrátiť?

Samozrejme, pokiaľ tak učiníte do 14-tich dní a Vami objednaný tovar je v neporušenom obale. Pre viac informácii kliknite sem.