NÁKUPNÝ KOŠÍK:
0 ks | 0,00 €
Podpora: 02-4594 5290
Prihlásenie  |  Registrácia

Všeobecné obchodné podmienky


Internetový obchod prevádzkuje:
NATURPRODUKT spol. s r.o.
Nádražná 20, 900 28 Ivanka pri Dunaji,
IČ DPH: SK 2020364511,
IČO: 31341187,
reg. Obchodný register: Okresný súd BAI, oddiel Sro, vložka 12592/B

Orgánom dozoru a dohľadu sú:
Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, 827 99 Bratislava
/Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27/
Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky, Botanická 17, 824 13 Bratislava
/Regionálna veterinárna a potravinová správa Bratislava, Polianky 8, 841 01 Bratislava/
Regionálny úrad verejného zdravotníctva Bratislava, Ružinovská 8, 820 09 Bratislava

Zaregistrovanie zákazníka

Na www.naturprodukt.sk môžete nakupovať bez registrácie alebo po zaregistrovaní.

Objednávanie tovaru
Dodacie lehoty
Spôsob dodania tovaru - Slovenská republika
Spôsob platby - Slovenská republika
Poštovné a iné poplatky - Slovenská republika
Spôsob dodania tovaru - Česká republika
Spôsob platby - Česká republika
Poštovné a iné poplatky - Česká republika
Stornovanie a zmena objednávky
Odstúpenie od zmluvy
Reklamácie tovaru
Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana
Záverečné ustanovenia

Objednávanie tovaru

Pre objednanie tovaru kliknite myšou na obrázok košíka s príslušným nápisom pri jednotlivom produkte a produkt bude vložený do nákupného košíka. Potom ako dokončíte svoju objednávku, vyplníte pripravený formulár a záväzne potvrdíte svoju objednávku dostanete spätné potvrdenie o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli. Tovar dodávame v Slovenskej a Českej republike. Pre dodanie do Českej republiky platia iné podmienky - viď nižšie kapitola - "Spôsob dodania tovaru - Česká republika". Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu sú záväzné. Uskutočnením objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.  Vaša objednávka je považovaná za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy. K akceptovaniu návrhu na uzavretie zmluvy dôjde potvrdením elektronickej objednávky e-mailom, čím vzniká záväzkovo-právny vzťah medzi prevádzkovateľom obchodu (predávajúcim) a kupujúcim. Objednávka v slovenskom jazyku bude uložená u prevádzkovateľa.

Dodacie lehoty

Dodacia lehota je spravidla do 7 pracovných dní. V prípade, že objednaný tovar nie je na sklade budeme Vás čo najskôr informovať (telefonicky, e-mailom) o možnosti dodania v neskoršom termíne resp. o náhradnom riešení. Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň.

Spôsob dodania tovaru - Slovenská republika

Tovar posielame Slovenskou poštou formou listovej/balíkovej dobierky, prípadne kuriérom za príplatok.

Prepravná firma ručí za zásielku do okamihu odovzdania konečnému zákazníkovi. Pri preberaní si zásielku prezrite a v prípade viditeľného poškodenia či dokonca straty časti tovaru s dopravcom spíšte protokol a zásielku nepreberajte. Hneď ako nám dopravca zásielku vráti, okamžite Vám vyexpedujeme nový tovar.

Ak nebolo poškodenie alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej prevzatí zjavné, oznámte nám túto neskôr zistenú skutočnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky. Poškodený tovar Vám bude okamžite nahradený novým ihneď po jeho vrátení prevádzkovateľovi.

Spôsob platby - Slovenská republika

  • dobierka
  • prevodný príkaz na základe variabilného čísla (čísla faktúry), ktoré Vám zašleme na Váš email

V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad. Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu info@naturprodukt.sk.

Poštovné a iné poplatky - Slovenská republika

K uvedeným cenám za tovar pripočítavame poštovné podľa spôsobu dodania.

  • prostredníctvom Slovenskej pošty do hodnoty tovaru 39,00 € účtujeme 3,00 €
  • pri dodaní prostredníctvom kuriéra do hodnoty tovaru 39,00 € účtujeme 4,90 €
  • od hodnoty tovaru 39,01 € a viac poštovné neúčtujeme

Uvedené poplatky platia pre odoslanie balíkov v rámci Slovenska. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe Vášho želania vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne.

Naturprodukt spol. s r.o. nenesie zodpovednosť za:

  • oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
  • oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  • poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!

Spôsob dodania tovaru - Česká republika

Tovar posielame Slovenskou poštou formou listovej/balíkovej doporučenej zásielky.

Spôsob platby - Česká republika

  • bankový prevodný príkaz na základe variabilného čísla (čísla faktúry), ktoré Vám zašleme na Váš email

V každej zásielke je priložená faktúra - daňový doklad. Ak doklad chýba, prosíme informuje nás čo najskôr telefonicky alebo na e-mailovú adresu info@naturprodukt.sk.

Poštovné a iné poplatky - Česká republika

K uvedeným cenám za tovar pripočítavame poštovné podľa spôsobu dodania.

  • prostredníctvom Slovenskej pošty do hodnoty tovaru 49,00 € účtujeme 7,00 €
  • od hodnoty tovaru 49,01 € a viac poštovné neúčtujeme

Uvedené poplatky platia pre odoslanie poštových zásielok do Českej republiky. V prípade rozdelenia jednej objednávky na viac zásielok na základe Vášho želania vám môže byť účtované poštovné za každú zásielku samostatne.

Naturprodukt spol. s r.o. nenesie zodpovednosť za:

  • oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom
  • oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  • poškodenie zavinené doručovateľom; viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!

Stornovanie a zmena objednávky

Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, čo najskôr nás prosím kontaktujte (info@naturprodukt.sk alebo telefonicky na 02/45 94 52 90) a uveďte číslo Vašej objednávky. Zároveň si vyhradzujeme právo stornovať Vašu objednávku na tovar, ak Vám ho už nebudeme schopní dodať z dôvodu jeho vypredania alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s Vami nedohodneme na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky Vás budeme bezodkladne informovať telefonicky alebo e-mailom. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 30 dní na účet, z ktorého ste zaplatili.

Odstúpenie od zmluvy

Od zmluvy ste oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom na e-mailovú adresu info@naturprodukt.sk). Neskoršie odstúpenie od kúpy bez udania dôvodu už nie je možné. Tovar je nutné zaslať na adresu Naturprodukt spol. s r.o., Nádražná 20, 900 28 Ivanka pri Dunaji. Odporúčame tovar zaslať ako balík/doporučenú zásielku. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. V prípade, že bol tovar už zaplatený, peniaze Vám vrátime najneskôr do 15 dní po odstúpení od zmluvy a obdržaní vrátenej zásielky, na účet, z ktorého ste zaplatili. V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.

Tovar, ktorý je vrátený bez udania dôvodu musí byť zabalený v originálnom balení, nepoškodený ani neotváraný (neporušená ochranná hliníková fólia alebo ochranná známka na viečku), inak nebude vrátenie tovaru akceptované.

Po dohode môže byť vrátenie sumy uskutočnené formou výmeny za iný tovar v zodpovedajúcej hodnote, ktorý bude zaslaný buď s ďalšou objednávkou zákazníka alebo samostatne. Ak sa tovar zasiela samostatne (v prípade výmeny tovaru) poštovné sa neúčtuje, avšak iba v prípade, že sa jedná o jeho prvú výmenu. V prípade neoprávneného vrátenia tovaru bude tento tovar vrátený zákazníkovi na jeho náklady.

Reklamácie tovaru

Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť do 48 hodín (2 pracovných dní) od prevzatia zásielky e-mailom na adresu reklamacie@naturprodukt.sk alebo telefonicky v pracovné dni od 8:00 do 15:00 na 02/45 94 52 89. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia výrobku nemusia byť uznané.

Záručná doba je lehota na použitie alebo lehota expirácie vyznačená na predávanej veci, jej obale alebo návode.  Ak na predávanej veci, jej obale alebo návode nie je údaj o lehote na použitie, alebo lehota expirácie,  záručná doba je 24 mesiacov. Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím kontaktujte reklamacie@naturprodukt.sk alebo telefonicky 02/ 45 94 52 89. Reklamovaný tovar po dohode s nami  zašlete na adresu Naturprodukt spol. s r.o., Nádražná 20, 900 28 Ivanka pri Dunaji. Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom.

Prípadné reklamácie vybavíme v súlade s právnym poriadkom platným v SR. Po doručení reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky a zároveň Vám bude doručený prostredníctvom e-mailu reklamačný protokol.

Osobné údaje, ich spracovávanie a ochrana

Ochrana osobných údajov v prípade vyplnenia objednávky a jednorazového nákupu

  1. Predávajúci ako prevádzkovateľ sa zaväzuje, že osobné údaje, ktoré mu kupujúci poskytne v rozsahu meno, priezvisko, bydlisko, email, telefón slúžia výlučne pre potreby predávajúceho súvisiace s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Tieto údaje nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani iným spôsobom využívané, výnimku tvoria externé spoločnosti vykonávajúce prepravu zásielok, ktorým budú osobné údaje poskytnuté za účelom splnenia záväzku dodania tovaru kupujúcemu. Predávajúci bude osobné údaje spracúvať na účely vybavenia objednávky a dodania tovaru a vedenia účtovných a iných dokumentov spojených s vybavením objednávky.
  2. Právnym základom spracúvania osobných údajov je zákon č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Odmietnutie poskytnutia osobných údajov má za následok nemožnosť vybavenia objednávky kupujúceho.   

Ochrana osobných údajov v prípade registrácie

  1. Zakliknutím políčka „Súhlasím so zasielaním informácií a spracúvaním osobných údajov na účely vybavenia objednávky a zasielania informácií“ v registračnom formulári v súlade s § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov kupujúci udeľuje predávajúcemu svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov uvedených v registračnom formulári v rozsahu meno, priezvisko, bydlisko, emailová adresa, telefonický kontakt, údaj o registrácii v zdravotnej poisťovni počas celej doby platnosti súhlasu na účely plnenia záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a zasielania ponúk tovaru a služieb a informácií o rôznych akciách predávajúceho formou emailu a svoj súhlas so zasielaním ponúk tovaru a služieb a informácií o rôznych akciách predávajúceho formou emailu. Predávajúci ako prevádzkovateľ vyhlasuje, že osobné údaje, ktoré mu kupujúci poskytne vyplnením registračného formulára slúžia pre potreby predávajúceho súvisiace s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a pre účely zasielania ponúk tovaru a služieb predávajúceho kupujúcemu a informácií o rôznych akciách predávajúceho formou emailu a nebudú ďalej poskytované tretím osobám, výnimku tvoria externé spoločnosti vykonávajúce prepravu zásielok, ktorým budú osobné údaje poskytnuté za účelom splnenia záväzku dodania tovaru kupujúcemu, s čim kupujúci vyjadruje súhlas.
  2. Predávajúci bude osobné údaje spracúvať na účely vybavenia objednávky a dodania tovaru, registrácie kupujúceho, vedenia databázy registrovaných kupujúcich, vedenia účtovných a iných dokumentov spojených s vybavením objednávky a zasielania ponúk tovaru a služieb predávajúceho kupujúcemu a informácií o rôznych akciách predávajúceho formou emailu.
  3. Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, kupujúci udeľuje svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov a zasielaním ponúk a informácií na dobu registrácie a je oprávnený svoj súhlas so spracovaním osobých údajov a zasielaním ponúk a informácií kedykoľvek odvolať zaslaním žiadosti kupujúceho na emailovú adresu : naturprodukt@naturprodukt.sk aj bez udania dôvodov a jeho osobné údaje predávajúci vymaže zo svojej databázy. Odvolanie súhlasu so spracovaním osobných údajov pred dodaním tovaru má za následok nemožnosť vybavenia objednávky kupujúceho. 

Práva kupujúceho pri spracúvaní osobných údajov ako dotknutej osoby upravuje § 28 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Kupujúci ako dotknutá osoba má právo na:

(1)     Dotknutá osoba má právo na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať
a) potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje o nej spracúvané,
b) vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracúvaní osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa § 15 ods. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov; pri vydaní rozhodnutia podľa odseku 4 je dotknutá osoba oprávnená oboznámiť sa s postupom spracúvania a vyhodnocovania operácií,
c) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal jej osobné údaje na spracúvanie,
d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
e) opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
f) likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
g) likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona,
h) blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím času jeho platnosti, ak prevádzkovateľ spracúva osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby.

(2) Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti má právo u prevádzkovateľa namietať voči
a) spracúvaniu jej osobných údajov, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo
c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 10 ods. 3 písm. d)  zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov na účely priameho marketingu.


(3) Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať voči spracúvaniu osobných údajov v prípadoch podľa § 10 ods. 3 písm. a), e), f) alebo g) zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov vyslovením oprávnených dôvodov alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takýmto spracúvaním osobných údajov poškodené; ak tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že námietka dotknutej osoby je oprávnená, prevádzkovateľ je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie dotknutá osoba namietala, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.

(4) Dotknutá osoba na základe písomnej žiadosti alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u prevádzkovateľa kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dosah, ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov automatizovaného spracúvania jej osobných údajov. Dotknutá osoba má právo žiadať prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracúvania, pričom prevádzkovateľ je povinný žiadosti dotknutej osoby vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a výsledku zistenia prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote podľa § 29 ods. 3 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo ak prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov dotknutej osoby.

(5) Dotknutá osoba pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.

Zoznam subjektov, ktorým sa poskytnú osobné údaje kupujúceho:

Slovak Parcel Service, s.r.o., Senecká cesta 1, Ivanka pri Dunaji 900 28, IČO : 31329217

General Logistics Systems Slovakia s.r.o. Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO: 36624942

Slovenská pošta Slovenská pošta, a. s., Partizánska cesta č. 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36631124

Záverečné ustanovenia

Vyhradzujeme si právo zmeniť tieto Všeobecné obchodné podmienky kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto Všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu.

Na akékoľvek ďalšie otázky, nejasnosti a pripomienky vám radi odpovieme na:  info@naturprodukt.sk.

Kontaktujte nás


  • Naturprodukt, spol. s r.o.
    Nádražná 20, 900 28 Ivanka pri Dunaji
  • naturprodukt@naturprodukt.sk
    Kontaktný formulár…
  • + 421 (0) 2 45 94 52 85
    + 421 (0) 0904 667 842
Scroll